کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برگزاری نمایشگاه توانمندیهای فناورانه ملی هفته آینده در تهران

فناوری اطلاعات

همزمان با برپایی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری، نمایشگاه توانمندیهای فناورانه ملی هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه ملی در حاشیه دومین کنفرانس بین‌المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و همزمان با هفته پژوهش در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذر ماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه بنگاهها و سازمان‌های مختلف در بخش‌های دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی در حوزه فناوری‌های پیشرفته و خدمات فناورانه برپا می‌شود و در آن ۴۰ سازمان، نهاد و بنگاه که در زمینه‌های فناوری هوافضا، زیست‌فناوری، نانو فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارند به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

همچنین در کنفرانس ملی مدیریت فناوری که از سوی انجمن مدیریت فناوری ایران برگزار می‌شود، سازمان‌های سیاستگذار در عرصه فناوری، بنگاههای فناور و شرکت‌هایی که در زمینه مشاوره مدیریت فناوری به فعالیت مشغولند، دستاوردهای فناورانه، محصولات، خدمات، ابداعات، نوآوری‌ها و یافته‌های خود را ارائه خواهند کرد.

الزامات و ضرورت‌های مدیریت فناوری در کسب‌ و کارهای دانش‌ بنیان و سرعت تغییر و تحولات دنیای پیرامونی، زمینه‌ساز برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری بصورت سالیانه و در سطحی بین‌المللی شده تا از این طریق فضایی مناسب به منظور تبادل دانش میان دست‌اندرکاران ملی و بین‌المللی مدیریت علم و فناوری فراهم شود.

بنگاهها و سازمانهای علاقه‌مند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و حضور در نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه ملی در هفته پژوهش، می‌توانند به سایت انجمن مدیریت فناوری ایران به نشانی www.iramot.ir مراجعه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12429 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/09/21 تعداد مشاهده: 1445
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر